Sortie des CM2C à la Fondation Eugenides et au parc de la Fondation Niarchos
  • Sortie des CM2C à la Fondation Eugenides et au parc de la Fondation Niarchos-0
  • Sortie des CM2C à la Fondation Eugenides et au parc de la Fondation Niarchos-1
  • Sortie des CM2C à la Fondation Eugenides et au parc de la Fondation Niarchos-2
  • Sortie des CM2C à la Fondation Eugenides et au parc de la Fondation Niarchos-3
  • Sortie des CM2C à la Fondation Eugenides et au parc de la Fondation Niarchos-4
  • Sortie des CM2C à la Fondation Eugenides et au parc de la Fondation Niarchos-5
  • Sortie des CM2C à la Fondation Eugenides et au parc de la Fondation Niarchos-6
  • Sortie des CM2C à la Fondation Eugenides et au parc de la Fondation Niarchos-7
  • Sortie des CM2C à la Fondation Eugenides et au parc de la Fondation Niarchos-8
  • Sortie des CM2C à la Fondation Eugenides et au parc de la Fondation Niarchos-9

Le 25 novembre 2021, les élèves de CM2 C ont visité la Fondation Eugenides et le parc de la Fondation Niarchos. Une sortie scientifique que les élèves racontent et décrivent en français et en grec. En voici un aperçu :

En classe de grec :

1η δραστηριότητα:
 
« Στο Πλανητάριο, είδαμε μια ταινία με τους αστεροειδείς και τους κομήτες. Είχαν πέσει κομήτες στην γη κι έτσι πήρε νερό όλος ο κόσμος. Μάθαμε ότι οι αστεροειδείς και οι κομήτες ήταν διαφορετικοί μεταξύ τους, οι αστεροειδείς είναι μεγάλες πέτρες αλλά οι κομήτες είναι ο πάγος. Μάθαμε για τις διαστημικές αποστολές των αστρονόμων. » Χριστόφορος

« Γνωρίσαμε τα αστέρια, τους πυραύλους, την «Ροζέτα» και την σχέση των κομητών με τη ζωή στη γη. » Τατιάνα
 

2η δραστηριότητα:

« Μετά το Πλανητάριο, πήγαμε να δούμε μία έκθεση για τις διαφορετικές μορφές ενέργειας. Κάναμε πειράματα με το υδρογόνο, την φωτιά, με ένα βαρίδιο, ένα σκοινί, ένα μπαλόνι και ένα μπουκάλι. Μελετήσαμε τις διαφορετικές μορφές ενέργειας. » Οδυσσέας

3η δραστηριότητα:

« Επισκεφτήκαμε την πολύ ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική αίθουσα του Ευγενίδειου Ιδρύματος. Στον 1ο όροφο, μάθαμε για τις επιστήμες, την Μηχανική και την Ενέργεια, στον 2ο όροφο γνωρίσαμε την Ρομποτική, τα Μαθηματικά και την Βιολογία. Ο 1ος όροφος είχε πολλά και διάφορα εξαρτήματα που μπορούσε κάθε παιδί να παίζει, ακουμπώντας και ενεργοποιώντας ένα μηχάνημα, έβλεπε διάφορες κινήσεις π.χ. πώς κινείς το νερό, ή … » Έλσα
« Στο πάρκο του Σταύρου Νιάρχου είχε πολλά πρωτότυπα παιχνίδια, όπως το πιάνο στο πάτωμα, η μεγάλη σκακιέρα, οι μεγάλες ρόδες που όταν χοροπηδούσαμε , πήγαιναν πάνω κάτω, ένα πάτωμα που όταν έτρεχες στη μία πλευρά, ανασηκωνόταν η άλλη... Τέλεια παιχνίδια με ξεχωριστή φαντασία των δημιουργών! » Αιμιλία και Τιμόθεος
 

Kείμενα μαθητών υπό την καθοδήγηση της Κας Γιαννέλη

 

En exercice de rédaction :

« Après un trajet de 45 min en bus, à l’arrivée à la Fondation, nous avons goûté à la cafétéria, avant de commencer les activités. D’abord, au Planétarium, nous avons vu un film sur les météorites, les astéroïdes et les planètes dans un grand dôme. Le film était extraordinaire et très réaliste et tu pouvais croire que tu étais dans une fusée !

Ensuite, nous avons participé à une démonstration d’expériences de Physique sur l’énergie, dans l’amphithéâtre. Nous avons fait plein d’expériences avec de l’hydrogène, des métaux, des bouteilles, des ballons et des poids.

Nous avons acheté des souvenirs à la boutique du planétarium. Et en 3e activité, nous avons visité l’exposition interactive de Sciences et de Technologie ; il y avait des robots, des choses mécaniques et scientifiques.

Enfin, pour finir la longue journée, nous sommes partis jouer, courir et rigoler au parc de la Fondation Niarchos, avant de repartir en bus pour l’école ».

Les élèves Philippe, Elessa, Elsa, Odysseas, Iole, Lino, Manos, Hamid, Timothée accompagnés de leur professeure Mme Baïraktari.

Postes en rapport