Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-0
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-1
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-2
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-3
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-4
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-5
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-6
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-7
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-8
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-9
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-10
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-11
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-12
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-13
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-14
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-15
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-16
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-17
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-18
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-19
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-20
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-21
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-22
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-23
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-24
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-25
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-26
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-27
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-28
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-29
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-30
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-31
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-32
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-33
  • Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου εκφράζονται μέσω της τέχνης κατά τη περίοδο του εγκλεισμού-34
Η τέχνη στην εκπαίδευση είναι μία ανάσα ελευθερίας για τους εφήβους και μία ακτίνα φωτός για τον πολιτισμό μας. Τα οφέλη της είναι πολλαπλά και η αξία της στο εκπαιδευτικό μας σύστημα ανεκτίμητη. Όταν όλοι κλείσαμε την πόρτα μας στον ιό, οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου συνέχισαν να εκφράζονται και να καταθέτουν μέσα από τα έργα τους κάποιο κομμάτι της ψυχής τους και της προσωπικής τους οπτικής πάνω στα όσα βιώνουν αλλά και διαισθάνονται.
 
Τα θέματα πάνω στα οποία δουλέψαμε ήταν τέσσερα:
-Να δημιουργήσουν ένα κόμικ εμπνεόμενοι από ένα εξπρεσιονιστικό έργο τέχνης.
-Να ζωγραφίσουν τον προσωπικό τους χώρο ακολουθώντας την μέθοδο της προοπτικής.
-Να σχεδιάσουν μια πρόταση για γκράφιτι στην Αθήνα τον Μάιο του 2020.
 
Σε όλες τις εργασίες οι μαθητές είχαν στην διάθεση τους το αντίστοιχο ψηφιακό υλικό με έργα καλλιτεχνών, αναλυτική περιγραφή της τεχνικής που πρέπει να ακολουθήσουν, αλλά και παραδείγματα έργων άλλων μαθητών. Φυσικά όλα αυτά ήταν το κυρίως αντικείμενο συζήτησης και ανάλυσης στην εβδομαδιαία τηλε-συνάντηση μας.
Τα έργα που εκπόνησαν οι μαθητές ήταν συγκλονιστικά, πραγματικά το ένα πιο ενδιαφέρον από το άλλο. Εξεπλάγην πολλές φορές από την ποιότητα της δουλειάς τους, αλλά αν πρέπει να αναφερθώ σε κάτι που το θεωρώ ουσιαστικό για το μάθημά μου, θα έλεγα: ΕΙΔΑ ΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ!
‘Ένιωσα ότι οι μαθητές είχαν την ανάγκη να μιλήσουν χωρίς λέξεις, να επικοινωνήσουν όλα αυτά που βιώνουν σε αυτή την δύσκολη περίοδο. Σε καμία από τις εργασίες που έδωσα δεν ανέφερα κάτι για την καραντίνα ή για τον κορωνοϊό, όμως σε καθεμία από αυτές υπήρξαν κάποια παιδιά που αναφέρθηκαν σε αυτό το θέμα με τον δικό τους φανταστικό τρόπο. Συγκέντρωσα λοιπόν όλα τα έργα που δημιούργησαν σε μια ενότητα, εδώ για εσάς.
 
Marguerite Caillaux – Καθηγήτρια εικαστικών
 
Postes en rapport