SEI24, τέταρτη μέρα της Συμπεριληπτικής Εβδομάδας
  • SEI24, τέταρτη μέρα της Συμπεριληπτικής Εβδομάδας-0
  • SEI24, τέταρτη μέρα της Συμπεριληπτικής Εβδομάδας-1
  • SEI24, τέταρτη μέρα της Συμπεριληπτικής Εβδομάδας-2
  • SEI24, τέταρτη μέρα της Συμπεριληπτικής Εβδομάδας-3
  • SEI24, τέταρτη μέρα της Συμπεριληπτικής Εβδομάδας-4
  • SEI24, τέταρτη μέρα της Συμπεριληπτικής Εβδομάδας-5
  • SEI24, τέταρτη μέρα της Συμπεριληπτικής Εβδομάδας-6
  • SEI24, τέταρτη μέρα της Συμπεριληπτικής Εβδομάδας-7
  • SEI24, τέταρτη μέρα της Συμπεριληπτικής Εβδομάδας-8
  • SEI24, τέταρτη μέρα της Συμπεριληπτικής Εβδομάδας-9
  • SEI24, τέταρτη μέρα της Συμπεριληπτικής Εβδομάδας-10
  • SEI24, τέταρτη μέρα της Συμπεριληπτικής Εβδομάδας-11

SEI24, τέταρτη μέρα της Συμπεριληπτικής Εβδομάδας

Η τέταρτη μέρα της Συμπεριληπτικής Εβδομάδας (SEI24), συνεχίζεται με τον ίδιο δυναμισμό. Τα παιδιά του Γυμνασίου του ελληνικού τμήματος, παρευρέθηκαν στο Θέατρο Λαμπέτη, για να παρακολουθήσουν τη θεατρική παράσταση “Ποιος σκότωσε το σκύλο τα μεσάνυχτα". Η παράσταση, η οποία είναι η θεατρική απόδοση του βιβλίου του Μαρκ Χάντον, παρουσιάζει την επίλυση ενός μυστηρίου από ένα αυτιστικό παιδί. Στο πλαίσιο της παράστασης, τα παιδιά κατανόησαν καλύτερα τον τρόπο που δομούνται οι διαπροσωπικές σχέσεις καθώς και την πορεία αναζήτησης της ταυτότητας του καθενός τις διαπροσωπικές σχέσεις που μπορεί να αναπτύξει και την αναζήτηση της ταυτότητας του καθενός, σε συνάρτηση με τη διαφορετικότητά του.

Επιπλέον, αξιοσημείωτη ήταν η ομιλία των “Cool Crips”, δυο ατόμων με αναπηρία, τον Γρηγόρη Χρυσικό και τον Σπύρο Νταντανίδη, που παρουσίασαν στα παιδιά της τρίτης Λυκείου, του γαλλικού και του ελληνικού τμήματος, την προσωπική τους εμπειρία και στιγμιότυπα από την καθημερινότητά τους. Οι ομιλητές είναι και οι ιδρυτές της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας Cool Crips, που σκοπό έχει να ρίξει φως στο ζήτημα της αναπηρίας. Χρησιμοποιώντας ένα θεωρητικό παράδειγμα, αναφερόμενο σε έναν κόσμο ο οποίος είναι δημιουργημένος για άτομα με κινητικές δυσκολίες, με αποτέλεσμα όσοι δεν είναι ανάπηροι, να αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην καθημερινή ζωή. Έτσι, κατάφεραν να ξεκαθαρίσουν στα παιδιά την ζωή τους, απαντώντας στις μετέπειτα ερωτήσεις τους.

Τέλος, οι μαθητές συμμετείχαν στο πρόγραμμα "Συμπεριληπτικά Σχολεία” που οργανώθηκε από την παιδαγωγική ομάδα του "απ’ Ουσία", όπου συμμετείχαν σε μια σειρά από πρακτικές δραστηριότητες. Συγκεκριμένα, σχημάτισαν κύκλους για να συζητήσουν την έννοια της ένταξης και να την εξηγήσουν από τη σκοπιά των παιδιών.

Σχετικές αναρτήσεις