Βάσει του γαλλικού νόμου προσανατολισμού για την εκπαίδευση τον Ιούλιο του 1989 και της εγκυκλίου αριθ. 96-204 της 31ης Ιουλίου 1996, η υποστήριξη των μαθητών στη διαδρομή πληροφόρησης και καθοδήγησης δεν είναι μόνο υπόθεση λίγων ειδικών, αλλά και άλλων μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας, των γονέων και των συνεργατών από τον επαγγελματικό κόσμο:
«Οι μαθητές και οι μαθήτριες αναπτύσσουν τον προσανατολισμό, το ακαδημαϊκό, το πανεπιστημιακό και το επαγγελματικό τους έργο σύμφωνα με τις φιλοδοξίες και τις ικανότητές τους με τη βοήθεια γονέων, δασκάλων, προσωπικού προσανατολισμού και ικανών επαγγελματιών».
Σ’αυτήν την «συλλογική εργασία, στην οποία συμμετέχει ο καθένας ανάλογα με τις δεξιότητές του», το LFHED ως σχολείο της AEFE συμβάλλει ως εξής:
Η συνεργασία με τα πανεπιστήμια προβλέπει την κατά προτεραιότητα αποδοχή των μαθητών και την υποδοχή από πρόσωπο αναφοράς. Τα πανεπιστήμια είναι:
Η συνεργασία με τις Grandes Ecoles αφορά στην αποδοχή μαθητών που τηρούν τις απαιτούμενες προϋποθέσεις άνευ εξετάσεων, μόνο με το ντοσιέ τους. Οι Grandes Ecoles είναι:
Η διαδικασία υποβολής υποψηφιότητας απαιτεί συνεργασία και προεργασία από την πλευρά των υποψηφίων μαθητών υπό τις οδηγίες και τις συστάσεις του υπεύθυνου προσανατολισμού για τις σπουδές στην Γαλλία. Αρχίζει τον Σεπτέμβριο της εκάστοτε χρονιάς και ολοκληρώνεται τέλη Μαΐου και περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια και χρονικές αναφορές που είναι δεσμευτικές και καθοριστικές για την περάτωση του φακέλου.
Για τις σπουδές στη Γαλλία
Liens
[1] https://lfh.edu.gr/print/3331
[2] https://lfh.edu.gr/printpdf/3331
[3] https://www.univ-lyon3.fr/
[4] https://www.univ-lyon1.fr/formation/offre-de-formation
[5] https://iut.univ-lyon1.fr/
[6] https://polytech.grenoble-inp.fr/
[7] https://www.insa-rouen.fr/
[8] https://www.enib.fr/en_enib/
[9] https://www.excelia-group.com/