Ateliers - Πρόγραμμα

09:30-10.00 Προσέλευση - Επιβεβαίωση εγγραφών.

10.00 Bράβευση των διακριθέντων μαθητών του 7ου διαγωνισμού Μαθηματικής σκέψης, Λογικής & Αλγοριθμικής Δεξιότητας "Ανρί Πουανκαρέ"

Ομιλίες που απευθύνονται στους γονείς

11:00-11:30 (Διαδικτυακά)

Καλωσόρισμα - Παρουσίαση του σχολείου από τον Διευθυντή του Γυμνασίου, κ. Κωνσταντίνο ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΗ και την Υποδιευθύντρια του Λυκείου, κα Ιωάννα ΣΑΒΒΙΝΙΔΟΥ

11.30-13.00 (Διαδικτυακά)

Κεντρική Ομιλία που απευθύνεται στους γονείς και κηδεμόνες από την ψυχολόγο – συγγραφέα, Χριστίνα Ρασιδάκη.
Θέμα: : “To παιδί πάει γυμνάσιο! Οδηγός προς γονείς ναυτιλλομένους : Τι πρέπει να ξέρουμε για έναν καλό διάπλου”.

13.30-14.30 Ξενάγηση στις εγκαταστάσεις του σχολείου.

Εργαστήρια που απευθύνονται στους μαθητές E’ & ΣΤ’ Δημοτικού

10:00-15:00 (Αίθουσες χορού, πολλαπλών χρήσεων, καλλιτεχνικών, τεχνολογίας, εργαστήρια φυσικών επιστημών, γυμναστήρια)

1. Θεατρικό Παιχνίδι
α) Φτιάχνοντας μία θεατρική μάσκα! Πατρίκιος Κωστής.
β) Drama, drama, drama Μαργαρίτα Παρασκευοπούλου, Νίνα Στράτου, Μπέσσυ Αρχοντούδη, Κωνσταντίνα Σαρρή.

γ) Παίζοντας με το θέατρο! Αντωνία Βαλλιανάτου.

2. Χορός, κίνηση & θεατρική έκφραση Αίμονας Γαροφάλλου.

3. Ανεβαίνοντας ένα σκαλί... μια φορά και έναν καιρό... Ιωάννα Σπηλιοπούλου, Φανή Φαρμακάκη.

4. Γλωσσικά… παιχνίδια
α) Αρχαιο-παιχνιδίσματα Αρετή Δούκα, Θανάσης Σπηλιόπουλος.
β) Μικροί πολίτες Κωστής Παπαϊωάννου, Δάφνη Φαρμακάκη.

γ) Μυστήριο στο LFH Αρετή Δούκα, Δάφνη Φαρμακάκη, Λένα Σφυρίδου.

5. Ο Πύργος μου παγιδεύει το κενό, τον ουρανό, τα σύννεφα! Μαργαρίτα Caillaux.

6. Parlons français !!!
α) Chasse au trésor ή αλλιώς κυνήγι θησαυρού Martha Asfi & Athia Tsitsipi
β) Un mot, une image…invitation au voyage ! Eleni Vassilopoulou, Lito Kamaras & Ioanna Kirykou
γ) Testons nos connaissances en français (Δοκιμάζοντας τις γνώσεις μας στα γαλλικά…) Annie Anagnostopoulou.

δ) Chantons et jouons ensemble! (Ας τραγουδήσουμε και ας παίξουμε μαζί!) Olga Daskalopoulou & Nathalie Labatte

7. Τρελοί Επιστήμονες
α) Μαγική Φυσική Άννα Τζίμα, Χρήστος Αγριόδημας.
β) Ο κόσμος των αισθήσεων και των παραισθήσεων (Bιολογία) Σοφία Καραβιώτη, Παναγιώτης Μπουρλής.
γ) Κουζινοχημεία Μανώλης Αλισαβάκης.
δ) Φως και Χρώμα (Xημεία) Ιωάννα Στεργιοπούλου, Αλεξάνδρα Μπούρα.
ε) Το κυνήγι του {X}αμένου θησαυρού (Mαθηματικά) Γιώργος Γεωργαντάς, Βαγγέλης Σαλβάνος, Στρατής Ψαρός, Ανδρέας Κοντογιάννης, Κλαίρη Σιάκκα, Γιώργος Μακρής.
στ) e-παιχνίδι Scratch Κώστας Σχοινάς

ζ) Robot-ικοί αγώνες Τηλέμαχος Καρατζάς

8. Τα παιδία παίζει
α) Αναρρίχηση Frantz Collard
β) Επιτραπέζια Αντισφαίριση (ping-pong) Μαρία Τριανταφύλλου

γ) Γνωρίζοντας την Αντιπτέριση-Badminton Αθανασία Γιακουβάκη.

Κύρια γλώσσα στα εργαστήρια είναι η ελληνική.

Στα εργαστήρια : Parlons français !!! από την ομάδα FLE, στην αναρρίχηση με τον Frantz Collard χρησιμοποιείται η ελληνική και η γαλλική γλώσσα.

Στο εργαστήρι drama, drama, drama με τη Μαργαρίτα Παρασκευοπούλου, τη Νίνα Στράτου, την Μπέσσυ Αρχοντούδη και την Κωνσταντίνα Σαρρή χρησιμοποιείται η ελληνική και η αγγλική γλώσσα.

Προβλέπεται διάλειμμα ανάμεσα στα εργαστήρια για να προσφερθούν χυμός και σνακ.

Περιεχόμενο εργαστηρίων

1. Θεατρικό Παιχνίδι 

α)  Φτιάχνοντας μία θεατρική μάσκα από τον ηθοποιό Πατρίκιο Κωστή.  Η εμφάνιση της μάσκας χρονολογείται από την εποχή που ο άνθρωπος πάτησε το πόδι του στη γη. Θεωρείται ως ένα από τα πιο σημαντικά έργα τέχνης που έχουν δημιουργηθεί. Μάσκες συναντά κανείς σε πολλές ιστορικές περιόδους και σε διαφορετικούς πολιτισμούς, όπως στην Ελλάδα, την Αίγυπτο, το Περού, το Μεξικό, την Ιταλία, ακόμα και στους Ινδιάνους. Η μάσκα δεν γνωρίζει σύνορα και κάθε λαός, τής δίνει τη δική του ερμηνεία και τη χρησιμοποιεί σύμφωνα με τις παραδόσεις του. Είναι ένα αντικείμενο τέχνης και έμπνευσης.

Τι θα λέγατε λοιπόν να δοκιμάσουμε και την δική μας φαντασία;

β) Drama, drama, drama, από τις καθηγήτριες αγγλικής φιλολογίας του σχολείου μας Μαργαρίτα Παρασκευοπούλου, Νίνα Στράτου, Μπέσσυ Αρχοντούδη και Κωνσταντίνα Σαρρή. Η χαρά του παιχνιδιού, οι ασκήσεις προθέρμανσης και η εμψύχωση μέσα από την επικοινωνία συντροφεύουν τα παιδιά στο ανέβασμα ενός μικρού θεατρικού έργου στα αγγλικά βελτιώνοντας την προφορά τους και κεντρίζουν το ενδιαφέρον τους για την αγγλική γλώσσα και το θέατρο.

γ) Παίζοντας με το θέατρο, από την ηθοποιό-εμψυχώτρια Αντωνία Βαλλιανάτου. Ένα εκπαιδευτικό εργαστήρι που έχει στόχο να μεταφέρει στα παιδιά με τρόπο βιωματικό τα βασικά γνωρίσματα της τέχνης του θεάτρου, που βασίζεται στην επικοινωνία, την έκφραση, την πνευματική και συναισθηματική καλλιέργεια. Μέσω του θεατρικού παιχνιδιού θα επικοινωνήσουμε τις γνώσεις και τις ιδέες μας για την τέχνη αυτή και στη συνέχεια θα έχουμε την εμπειρία της θεατρικής έκφρασης γνωρίζοντας βιωματικά τα στοιχειώδη βήματα για την δημιουργία μιας θεατρικής παράστασης!

2. Χορός, κίνηση & θεατρική έκφραση από τον Αίμονα Γαροφάλλου. Χορεύω και εκφράζομαι στον χώρο με το σώμα. Η μουσική και η κίνηση ανοίγει νέους δρόμους σκέψης και έκφρασης.

3. Ανεβαίνοντας ένα σκαλί... μια φορά και έναν καιρό... Τα παραδοσιακά παραμύθια μάς μιλάνε για τη ζωή. Μας κάνουν να γελάμε, να σκεφτόμαστε και να μεγαλώνουμε. Επιλεγμένα παραμύθια από όλο τον κόσμο θα αφηγηθούν η Ιωάννα Σπηλιοπούλου, φιλόλογος του σχολείου μας, και η Φανή Φαρμακάκη, δασκάλα ελληνικής γλώσσας στο γαλλικό δημοτικό. Η αφήγηση θα συνδυαστεί με το θεατρικό παιχνίδι και τη δημιουργική γραφή.

4. Γλωσσικά… παιχνίδια

α) Αρχαιο-παιχνιδίσματα από τους φιλολόγους του σχολείου μας Αρετή Δούκα, Νίκο Κουτσοκώστα και Θανάση Σπηλιόπουλo. Μέσα από το συγκεκριμένο εργαστήριο οι μαθητές και οι μαθήτριες θα έρθουν σε μία πρώτη επαφή με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό. Μέσα από διαδραστικά παιχνίδια, θα συνειδητοποιήσουν τη διαχρονικότητα και τη συνέχεια της ελληνικής γλώσσας. Στην συνέχεια, θα γνωρίσουν πρόσωπα της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας και ιστορίας μέσα από το θεατρικό παιχνίδι και την παντομίμα και τέλος, θα «βάλουν χρώμα» στην αρχαία ελληνική τέχνη.

β) Μικροί πολίτες, μαθαίνω τα δικαιώματά μου μέσα από παιχνίδια και ομαδικές δραστηριότητες, από τους φιλολόγους του σχολείου μας Κωστή Παπαϊωάννου και Δάφνη Φαρμακάκη. Οι συμμετέχοντες συνδέουν τα ανθρώπινα δικαιώματα με την καθημερινή ζωή, βλέπουν τις προσωπικές τους εμπειρίες, τις επιθυμίες και τις ανάγκες τους μέσα από την προοπτική των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

γ) Μυστήριο στο LFH, από τους φιλολόγους του σχολείου μας Αρετή Δούκα, Δάφνη Φαρμακάκη και Λένα Σφυρίδου. Ένα μυστήριο λαμβάνει χώρα στην Ελληνογαλλική Σχολή. Κανείς δεν ξέρει τι έχει συμβεί ή τι πρόκειται να ακολουθήσει. Κανείς δεν ξέρει ποιος είναι ο αθώος και ποιος είναι ο ένοχος. Όλα έχουν μελετηθεί με ακρίβεια. Όλοι ψάχνουν τη λύση αλλά κανένας δεν την έχει βρει... Ακόμα... Ένα εργαστήριο εισαγωγής στην Αστυνομική Λογοτεχνία που στόχο έχει να μυήσει τους μικρούς μας φίλους και τις μικρές μας φίλες στα μυστικά τέτοιου είδους ιστοριών.

5.   Ma tour attrape le vide, le ciel, les nuages, Ο Πύργος μου παγιδεύει το κενό, τον ουρανό, τα σύννεφα! Έαπό την καθηγήτρια καλλιτεχνικών του σχολείου μας Μαργαρίτα Caillaux. Ένα εργαστήριο κατασκευής που συνδυάζει τα εικαστικά με την αρχιτεκτονική. Πώς θα ήταν ο πύργος του Άιφελ από χαρτί? Μπορείς να φανταστείς ένα πύργο ασύμμετρο? Πόσο θα αντέξει ο πύργος της Πίζας? Με πειραματική διάθεση και ελεύθερη δημιουργία κατασκευάσουμε έναν πύργο από χαρτί που υπόκειται στους νόμους της βαρύτητας και τις δυνατότητες του υλικού που χρησιμοποιούμε. Εμπνεόμαστε από σημαντικά παγκόσμια αρχιτεκτονήματα και δουλεύουμε με έννοιες γλυπτικής όπως το «κενό» και το «γεμάτο».

6.   Parlons français !!!

α) Chasse au trésor ή αλλιώς κυνήγι θησαυρού από τις καθηγήτριες γαλλικής γλώσσας του σχολείου μας Martha Asfi & Athia Tsitsipi, με τη βοήθεια των μαθητών μας.

Ελάτε μαζί μας να βρούμε το θησαυρό με όχημα τη γαλλική γλώσσα. Οι μικροί μας ήρωες θα σας βοηθήσουν να λύσετε τα αινίγματα και τους γρίφους βήμα-βήμα. Είστε έτοιμοι; Ξεκινάμε!

β) Un mot, une image…invitation au voyage ! από τις καθηγήτριες γαλλικής γλώσσας του σχολείου μας Eleni Vassilopoulou, Lito Kamaras και Ioanna Kirykou.

Οι λέξεις ταξιδεύουν στον χώρο και τον χρόνο! Με τη βοήθεια εθελοντών μαθητών μας, εικόνες, σκετσάκια, κουίζ και κινούμενα σχέδια θα μας ταξιδέψουν σε ένα διδακτικό και διαδραστικό εργαστήριο!

γ) Testons nos connaissances en français (Δοκιμάζοντας τις γνώσεις μας στα γαλλικά) από την καθηγήτρια γαλλικής γλώσσας του σχολείου μας Annie Anagnostopoulou με τη βοήθεια των μαθητών μας, σε ένα παιχνίδι ρόλων, όπου οι μαθητές γίνονται δάσκαλοι. Τα παιδιά που θα λάβουν μέρος σ' αυτό το εργαστήρι θα αντιληφθούν πώς μέσα από ένα παιχνίδι γνώσεων είναι εύκολο να εξοικειωθείς και να αγαπήσεις τα Γαλλικά.

δ) Chantons et jouons ensemble! (Ας τραγουδήσουμε και ας παίξουμε μαζί!) από τις καθηγήτριες γαλλικής γλώσσας του σχολείου μας Olga Daskalopoulou & Nathalie Labatte, με τη βοήθεια των μαθητών μας.

Πόσο εύκολο είναι να επικοινωνώ στα γαλλικά διασκεδάζοντας; Παιχνίδια, χρώματα, τραγούδια εισάγουν τα παιδιά στον μαγικό κόσμο της γλώσσας που αγαπάμε, για αυτό άλλωστε τη μαθαίνουμε.

7. Τρελοί Επιστήμονες 

α) Η Φυσική μαγεύει! Με την εμψυχωτική καθοδήγηση των καθηγητών φυσικής του σχολείου Άννας Τζίμα & Χρήστου Αγριόδημα οι μαθητές στο εργαστήρι μας θα εξαφανίσουν αντικείμενα, θα ακολουθήσουν τα αόρατα ίχνη των laser και θα δοκιμάσουν τις ικανότητές τους στον ηλεκτρικό λαβύρινθο. Και αυτά αποτελούν μόνο μία γεύση από τη μαγεία. Στο τέλος θα το ... «κάψουμε»... με ένα εντυπωσιακό βραχυκύκλωμα!

β) Ο κόσμος των αισθήσεων και των παραισθήσεων με τους καθηγητές βιολογίας του σχολείου μας Σοφία Καραβιώτη και Παναγιώτη Μπουρλή. Οι μαθητές μετά από μια σύντομη παρουσίαση σχετικά με τις αισθήσεις και τα αισθητήρια όργανα, θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε βιωματικά παιχνίδια. Σκοπός των παιχνιδιών είναι να βοηθήσουν τα παιδιά να κατανοήσουν τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο μέσω των αισθήσεων, αλλά και σε ορισμένες περιπτώσεις τον τρόπο που οι αισθήσεις μας ενδέχεται να μας δίνουν λανθασμένες πληροφορίες. Τα παιχνίδια θα εστιάσουν κυρίως στις αισθήσεις της όρασης, της γεύσης, της όσφρησης και της αφής.

γ) Κουζινοχημεία με τον χημικό μας Μανώλη Αλισαβάκη. Με τη χρήση καθημερινών οικιακών σκευών χωρίς να χρησιμοποιήσουμε, αυτό που λέμε, «αντιδραστήρια» θα πειραματιστούμε με χρώματα, μαγειρικές «πρακτικές», απλά πειράματα που γίνονται παντού και εύκολα. Έτσι θα βγάλουμε τη Χημεία από το εργαστήριο φέρνοντάς την στην κουζίνα!

Οι μικροί μαθητές της ομάδας, με τη συμμετοχή τους σε αυτό το εργαστήριο, θα αποκτήσουν το πρώτο τους δίπλωμα «κουζινοχημείας».

δ) Φως & Χρώμα. Με τη βοήθεια των χημικών μας Ιωάννας Στεργιοπούλου και Αλεξάνδρας Μπούρα οι μαθητές θα έρθουν σε επαφή με εργαστηριακά όργανα και μεθόδους, θα μάθουν και θα εξηγήσουν διασκεδάζοντας όλα εκείνα που φαίνονται δύσκολα και δυσνόητα. Με χρώματα και φως θα γίνουμε για λίγο ερευνητές στο μαγικό κόσμο της Χημείας.

ε) Το κυνήγι του {X}αμένου θησαυρού. Φήμες και θρύλοι για τον χαμένο θησαυρό τυλιγμένοι με πέπλο μυστηρίου κεντρίζουν τη φαντασία των «κυνηγών» μαθητών. Τα παιδιά εφοδιασμένα με ανιχνευτές πολύτιμων μαθηματικών εργαλείων, εξορμούν στους χώρους του σχολείου μας και αναζητούν τον «άγνωστο Χ» σε μια εναλλακτική προσέγγιση βιωματικής μάθησης των μαθηματικών. (Με τους μαθηματικούς του σχολείου μας Γιώργο Γεωργαντά, Βαγγέλη Σαλβάνο, Στρατή Ψαρό, Κλαίρη Σιάκκα, Γιώργο Μακρή και Ιωσήφ Βογιατζόγλου).

στ) e-παιχνίδι, παίζοντας με το Scratch. Μία εναλλακτική διδακτική προσέγγιση του προγραμματισμού με την καθoδήγηση τους καθηγητές πληροφορικής του σχολείου μας Κώστα Σχοινά & Λεωνίδα Μπίνο. Οι μαθητές παίζουν, μαθαίνουν και δημιουργούν κόμικς, video-clips και ηλεκτρονικά παιχνίδια.

ζ) Robot-ικοί αγώνες. Μία πρώτη γνωριμία με τον προγραμματισμό και την ρομποτική σε ένα πρωτότυπο αγώνα δρόμου. Οι μαθητές θα προσπαθήσουν να «εκπαιδεύσουν» τα mBots έτσι ώστε να τερματίσουν πρώτοι στην πίστα που θα έχει στηθεί στο εργαστήριο τεχνολογίας, υπό την καθοδήγηση του Τηλέμαχου Καρατζά, καθηγητή Τεχνολογίας του σχολείου μας.

8. Τα παιδία παίζει. Οι μαθητές κάνουν μία πρώτη γνωριμία με τα διαφορετικά αθλήματα που διδάσκονται στο Γυμνάσιό μας. Σκαρφαλώνουν στον τοίχο αναρρίχησης υπό την ενθαρρυντική καθοδήγηση του Frantz Collard, μαθαίνουν τα μυστικά της επιτραπέζιας αντισφαίρισης από τη Μαρία Τριανταφύλλου και της αντιπτέρισης (badminton) από την ομοσπονδιακή προπονήτρια Αθανασία Γιακουβάκη.

Σχεδιασμός, διοργάνωση και υλοποίηση του προγράμματος για την Ελληνογαλλική Σχολή Αγίας Παρασκευής, Ευγένιος Ντελακρουά: Κωνσταντίνος Μπουμπούκης, Διευθυντής του Γυμνασίου, Νέλλη Παπαθανασίου, υποδιευθύντρια του Γυμνασίου, Ιωάννα Σαββινίδου, Υποδιευθύντρια του Λυκείου, Μαρία Παύλου, υπεύθυνη των ανθρωπιστικών σπουδών.

Οι φιλόλογοι της Σχολής μας: Ειρήνη Αντωνοπούλου, Αρετή Δούκα, Κατερίνα Καραμπίνα, Κατερίνα Κεφαλωνίτου, Παναγιώτης Κοσμάς, Νίκος Κουτσοκώστας, Κωστής Παπαϊωάννου Μαριλένα Παπαδοπούλου, Νέλλη Παπαθανασίου, Μαρία Παύλου, Ιωάννα Σαββινίδου, Θανάσης Σπηλιόπουλος, Ιωάννα Σπηλιοπούλου και Λένα Σφυρίδου, εμπνευστές της όλης δράσης, υποστηρίζουν και συνεπικουρούν στην διεξαγωγή των εργαστηρίων δημιουργικής γραφής, θεατρικού παιχνιδιού, χορού, κίνησης, θεατρικής έκφρασης, αφήγησης και τέχνης ανάλογα με την εξειδίκευση και τα πνευματικά τους ενδιαφέροντα.

Λίγα λόγια για τους παιδαγωγούς, συγγραφείς και εμψυχωτές των εργαστηρίων:

Η Χριστίνα Ρασιδάκη έχει σπουδάσει ψυχολογία (BA), με μεταπτυχιακά στις συμβουλευτικές σπουδές (ΜΑ). Εργάζεται ως ψυχοθεραπεύτρια, σύμβουλος γονέων και εκπαιδευτικών και έχει μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση σχέσεων καθώς και σε θέματα εκφοβισμού. Έχει εκπονήσει το πρόγραμμα 3Step: Η επικοινωνία… στα δύσκολα, μια ταχύρρυθμη εκπαίδευση γονέων και εκπαιδευτικών, που τους βοηθά να επιτύχουν σωστή διαπαιδαγώγηση, προστατεύοντας παράλληλα τη σχέση τους με τα παιδιά και τους μαθητές τους. Με πολύχρονη εμπειρία στην Εκπαίδευση Αποτελεσματικού Γονέα, είναι επίσης γνωστή για τα διαδραστικά σεμινάρια και τις ενδυναμωτικές ομιλίες της. Είναι συγγραφέας των Ξέρω να λέω ΟΧΙ˙ Σχολικός εκφοβισμός – BULLYING: Αποτελεσματικές δεξιότητες επικοινωνίας, τρόποι αντιμετώπισης, Σχολείο και εξετάσεις: Σε πρώτο πλάνο (Εκδόσεις Πατάκη), που απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς, γονείς και παιδιά. Είναι μητέρα δύο παιδιών.

Ο Πατρίκιος Κωστής Είναι απόφοιτος της δραματικής σχολής Βεάκη (2003). Εργάζεται στο θέατρο, την τηλεόραση και το σινεμά από το 1998. Έχει σπουδάσει θεατρικό παιχνίδι στο Θέατρο της Ημέρας με τον Λάκη Κουρετζή. Έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Προσχολικής Αγωγής Δημιουργίας και Έκφρασης από το δημόσιο ΙΕΚ Αχαρνών. Έχει εργαστεί σε παιδικούς σταθμούς και στο σχολείο ως δάσκαλος θεατρικής αγωγής. Είναι πλέον δάσκαλος στο Δημοτικό σχολείο του Κολλεγίου Αθηνών. Παίζει φλάουτο, φλογέρα, σαξόφωνο και στον ελεύθερο χρόνο του αθλείται στην ύπαιθρο αλλά και στην θάλασσα που την αγαπάει ιδιαίτερα.

Ο Αίμονας Γαροφάλλου είναι απόφοιτος της Σχολής μας, ηθοποιός, χορευτής και δάσκαλος χορού. Έχει μακρά θητεία στην Εθνική Λυρική Σκηνή, έχει συνεργαστεί με το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, με άλλους οργανισμούς, θέατρα και χοροθεατρικές ομάδες. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται κυρίως με τη διδασκαλία χορού.

Η Αντωνία Βαλλιανάτου είναι ηθοποιός, απόφοιτος της Ανώτερης Σχολής Δραματικής Τέχνης του Εθνικού Θεάτρου και εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού και θεατρικών βιωματικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων για παιδιά και εφήβους. Διδάσκει θέατρο και θεατρικό παιχνίδι σε σχολεία και καλλιτεχνικά εργαστήρια και σε συνεργασία με την ομάδα «Κόκκινη Κλωστή» παρουσιάζει στο χώρο της εκπαίδευσης δραματοποιημένα παραμύθια, βασισμένα στον θεατρικό αυτοσχεδιασμό και το κουκλοθέατρο.

Η Μαργαρίτα Παρασκευοπούλου είναι καθηγήτρια Αγγλικής γλώσσας στη Σχολή μας. Aπό το 2000 είναι παράλληλα υπεύθυνη για τον όμιλο Θεάτρου της Σχολής, έχοντας συνεργαστεί με το Εθνικό Θέατρο (Θουκυδίδης) και με το Φεστιβάλ Lingue in Scena στο Τορίνο (Όρνιθες). Έχει μετεκπαιδευτεί στη δραματική τέχνη μέσα από σειρά σεμιναρίων εγκεκριμένων οργανισμών.

Η Νίνα Στράτου είναι καθηγήτρια Αγγλικής γλώσσας στη Σχολή μας. Είναι ενεργό μέλος του Cambridge English Teacher, προετοιμάζει ομάδες μαθητών για τις εξετάσεις γλωσσομάθειας του Πανεπιστημίου του Cambridge και ειδικεύεται σε σύγχρονες μορφές διδασκαλίας.

Η Μπέσσυ Αρχοντούδη είναι καθηγήτρια Αγγλικής γλώσσας στη Σχολή μας. Γεννήθηκε στο Τορόντο του Καναδά. Σπούδασε Αγγλική Φιλολογία στο Glendon College, York University και συνέχισε τις σπουδές της στην εκπαίδευση του ESL στο George Brown College. Η εμπειρία της από διάφορα πολυπολιτισμικά σχολεία του Τορόντο μεταφέρεται από το 1996 στην Αθήνα και αναδεικνύει την αγγλική γλώσσα ως όχημα μετάδοσης νέου πολιτισμικού κώδικα.

Η Κωνσταντίνα Σαρρή είναι καθηγήτρια Αγγλικής γλώσσας στη Σχολή μας. Είναι απόφοιτος του τμήματος Αγγλικής γλώσσας και Φιλολογίας του ΕΚΠΑ. Έχει συμμετάσχει σε σεμινάρια που αφορούν στην διδακτική της αγγλικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας καθώς και σε ημερίδες που σχετίζονται με την Παιδαγωγική Ψυχολογία. Έχει εργαστεί σε φροντιστήρια Ξένων Γλωσσών και έχει ασχοληθεί με μεταφράσεις εγχειριδίων.

Η Ιωάννα Σπηλιοπούλου είναι φιλόλογος στη Σχολή μας, με ειδίκευση στη Θεωρία της Λογοτεχνίας (Πανεπιστήμιο Paris IV - Sorbonne). Σχετικά με την αφήγηση παραμυθιών έχει παρακολουθήσει σεμινάρια της Αγνής Στρουμπούλη και της Λίλης Λαμπρέλλη καθώς και του Γάλλου παραμυθά και συγγραφέα Henri Gougaud.

Η Φανή Φαρμακάκη είναι απόφοιτος της Σχολής μας και εργάζεται ως δασκάλα στο δημοτικό του γαλλικού τμήματος. Είναι αριστούχος πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθηνών και κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών «Δραματική Τέχνη και Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση και στη διά βίου μάθηση» του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών στο Ναύπλιο. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό για τη Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και είναι ενεργό μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

H Μαργαρίτα Caillaux είναι καθηγήτρια Arts Plastiques (Εικαστικών) της Σχολής μας. Απόφοιτος της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών της Αθήνας και των Βρυξελλών με εξειδίκευση στη ζωγραφική και τη γλυπτική. H ίδια απόφοιτος της Σχολής μας στοχεύει με τη διδασκαλία της να αναπτύξει τις δεξιότητες των παιδιών, να τα εμπνεύσει με έργα σημαντικών καλλιτεχνών από την ιστορία της Τέχνης και να τους δώσει τα μέσα και τις τεχνικές για να πειραματιστούν και να εκφραστούν μέσα από αυτά.

Η Νέλλη Παπαθανασίου η Υποδιευθύντρια του Γυμνασίου, είναι φιλόλογος, απόφοιτη της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, τμήματος κλασικής φιλολογίας. Οι μεταπτυχιακές της σπουδές στο University College London αφορούσαν το αρχαίο ελληνικό, το ρωμαϊκό θέατρο και τους προσωκρατικούς φιλοσόφους. Έχει λάβει την πιστοποίηση χρήσης των ΤΠΕ στην εκπαίδευση Β’ επιπέδου και ασχολείται με θέματα δημιουργικής γραφής.

Ο Κωστής Παπαϊωάννου είναι φιλόλογος στη Σχολή μας. Σπούδασε Ιστορία και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στις Πολιτικές Επιστήμες. Έχει συγγράψει εκπαιδευτικά και σχολικά εγχειρίδια. Δραστηριοποιείται στον χώρο της προστασίας των δικαιωμάτων του ανθρώπου, της καταπολέμησης του ρατσισμού και της εκπαίδευσης στα ανθρώπινα δικαιώματα. Πρόσφατα κυκλοφόρησε το βιβλίο του Άγρια ιστορία για μεγάλα παιδιά: Από τον φασισμό στον μεταφασισμό, Η δημοκρατία απέναντι στη νέα ακροδεξιά (εκδόσεις Πόλις).

Η Λένα Σφυρίδου είναι φιλόλογος στη Σχολή μας. Είναι απόφοιτος του τμήματος Κλασικής Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακές σπουδές στην Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη του Ανοιχτού Πανεπιστημίου Κύπρου και υποψήφια διδάκτορας στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Έχει πολυετή εμπειρία στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τα τελευταία χρόνια είναι ανεξάρτητη ερευνήτρια στον τομέα της ψηφιακής πολιτιστικής κληρονομιάς. Έχει συγγράψει εργασίες και παρουσιάσεις σε διεθνή συνέδρια για τις ψηφιακές καινοτομίες στα μουσεία. Είναι μέλος του Διεθνούς Συμβουλίου Μουσείων (ICOM).

Η Δάφνη Φαρμακάκη είναι απόφοιτος της Σχολής μας και εργάζεται ως φιλόλογος στο ελληνικό τμήμα. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Φιλολογίας του ΕΚΠΑ με ειδίκευση στις κλασικές σπουδές και τελειόφοιτος των Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων κλασικής Φιλολογίας "Δέξιππος"στο ΕΚΠΑ και μετάφρασης και διερμηνείας στο Πανεπιστημίου του Montpellier, Paul Valéry ΙΙΙ. Έχει ολοκληρώσει ερευνητική πρακτική άσκηση στο Κέντρο Ερεύνης της Ελληνικής και Λατινικής Γραμματείας της Ακαδημίας Αθηνών και τα βασικά σημεία ενδιαφέροντός της είναι η αξιοποίηση σύγχρονων μεθόδων στη διδασκαλία, η εκμάθηση της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας και η αρχαιογνωσία.

Η Μάρθα Ασφή είναι υπεύθυνη-συντονίστρια της παιδαγωγικής ομάδας FLE, καθηγήτρια γαλλικής γλώσσας στη Σχολή μας και επιμορφώτρια καθηγητών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι δόκτωρ εφαρμοσμένης γλωσσολογίας (Université Côte d'Azur, France και ΕΚΠΑ, Ελλάδα) με μεταπτυχιακές σπουδές πάνω στα γαλλικά για ειδικούς σκοπούς (Université d'Artois, France). Βασικά σημεία του ερευνητικού της ενδιαφέροντος είναι η αξιολόγηση της γλωσσικής διαμεσολάβησης, η διδακτική των γλωσσών και οι πιστοποιήσεις.

Η ομάδα FLE της Σχολής αποτελείται από γαλλόφωνες καθηγήτριες με ανώτατες σπουδές στη Γαλλία, (Αννύ Αναγνωστοπούλου, Μάρθα Ασφή, Ελένη Βασιλοπούλου, Όλγα Δασκαλοπούλου, Lito Kamaras, Ιωάννα Κηρύκου, Άθηα Τσιτσιπή ). Οι καθηγήτριες εργάζονται με στόχο τη γνωριμία των μαθητών με τον γαλλικό πολιτισμό. Η υλοποίηση κοινών projets ελληνικού και γαλλικού τμήματος, οι ανταλλαγές και τα εκπαιδευτικά ταξίδια στη Γαλλία, όπως και η προετοιμασία τους για την απόκτηση διπλωμάτων DELF-DALF αποτελούν κάποιες από τις δράσεις για την ενίσχυση της γαλλοφωνίας.

Η Άννα Τζίμα είναι καθηγήτρια Φυσικής της Σχολής μας με μακρόχρονη εμπειρία στην εκπαίδευση. Από το 2009 έως σήμερα συμμετέχει με μαθητές του σχολείου μας σε διαγωνισμούς και ευρωπαϊκά προγράμματα (COMENIUS, ACSTAC)

Ο Χρήστος Αγριόδημας είναι καθηγητής Φυσικής της Σχολής μας με πολυετή πείρα στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών, από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, πάνω στη «Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη»

Η Σοφία Καραβιώτη είναι βιολόγος στη Σχολή μας με ειδίκευση στην ανοσολογία και εμπειρία σε καινοτόμες δράσεις στα προγράμματα Αγωγής Υγείας και Πρόληψης.

Ο Παναγιώτης Μπουρλής είναι βιολόγος στη Σχολή μας και απόφοιτος του μεταπτυχιακού προγράμματος με τίτλο «Διδακτική των Φυσικών Επιστημών» του ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει συμμετάσχει σε διδασκαλίες και δράσεις Βιολογίας και Φυσικών Επιστημών σε διάφορα σχολεία. Έχει εργαστεί στο εργαστήριο Βιολογικής Χημείας της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ όπου ολοκλήρωσε τη διπλωματική του εργασία και συμμετείχε σε δημοσίευση της ερευνητικής ομάδας σε επιστημονικό περιοδικό.

Η Ιωάννα Στεργιοπούλου είναι χημικός στη Σχολή μας με εμπειρία στην πειραματική βιωματική προσέγγιση του μαθητή στη Χημεία στη Β/θμια με εξειδίκευση στη διδακτική της Χημείας και τις Νέες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες ( μεταπτυχιακό στο ΔΙΧΗΝΕΤ ).

Η Αλεξάνδρα Μπούρα είναι χημικός στη Σχολή μας, κάτοχος μεταπτυχιακού προγράμματος ειδίκευσης (MSc) με πολυετή εμπειρία στην εκπαίδευση.

Ο Γιώργος Γεωργαντάς, μαθηματικός της Σχολής μας με ειδίκευση στη Φυσική Περιβάλλοντος, συμμετέχει στην επιμόρφωση μεταπτυχιακών φοιτητών του Παν. Αθηνών στη Διδακτική των Μαθηματικών και με την ομάδα των καθηγητών Μαθηματικών εισηγείται, διοργανώνει και συντονίζει τα συνέδρια μαθηματικών της Σχολής.

Ο Βαγγέλης Σαλβάνος είναι καθηγητής Μαθηματικών στο Γυμνάσιο και το Λύκειο της Σχολής μας. Ως Μέλος της ΕΜΕ συντονίζει τους μαθητές μας σε θέματα της Μαθηματικής Εταιρείας και τους προετοιμάζει για ευρωπαϊκούς μαθητικούς διαγωνισμούς.

Ο Στρατής Ψαρός, μαθηματικός και χημικός, διδάσκει μαθηματικά στη Σχολή μας και ως μέλος της ΕΜΕ συντονίζει τη διδακτική των μαθηματικών.

H Κλαίρη Σιάκκα είναι καθηγήτρια Μαθηματικών και Πληροφορικής στη Σχολή μας, υπεύθυνη για τη διεξαγωγή του διεθνούς προγράμματος PISA 2014 (Programme for International Student Assessement) που στοχεύει στην αξιολόγηση των μαθητών υπό την οργάνωση του ΟΟΣΑ. Συμμετέχει σε επιστημονικά συνέδρια (ACSTAC).

Ο Γιώργος Μακρής είναι καθηγητής μαθηματικών στη Σχολή μας με πολυετή πείρα στην εκπαίδευση.

Ο Ιωσήφ Βογιατζόγλου είναι καθηγητής μαθηματικών στη Σχολή μας, απόφοιτος του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στην Αθήνα και στο Παρίσι στα θεωρητικά μαθηματικά και στην πολιτική οικονομία. Διδάσκει από το 2013 και έχει προετοιμάσει ομάδες μαθητών για τους μαθητικούς διαγωνισμούς της Ελληνικής μαθηματικής εταιρείας.

Ο Κώστας Σχοινάς είναι καθηγητής Πληροφορικής και υπεύθυνος του σχολικού δικτύου της Σχολής μας. Ασχολείται με το πρόγραμμα Safer Internet και με τη δημιουργία ψηφιοποιημένου εκπαιδευτικού υλικού στην πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης της σχολής μας (Espace Numérique).

Ο Λεωνίδας Μπίνος είναι καθηγητής Πληροφορικής της Σχολής μας. Είναι απόφοιτος του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου επί της Διδακτικής της Πληροφορικής. Έχει εικοσαετή εμπειρία στην προετοιμασία μαθητών για την εισαγωγή τους στα ελληνικά πανεπιστημιακά ιδρύματα και έχει διατελέσει εκπαιδευτικός σε όλες τις τάξεις της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Ο Τηλέμαχος Καρατζάς, απόφοιτος του σχολείου μας, είναι καθηγητής Τεχνολογίας στο ελληνικό και στο γαλλικό τμήμα της σχολής. Είναι απόφοιτος της σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ και είναι υπεύθυνος του club ρομποτικής.

Η Μαρία Τριανταφύλλου είναι καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής της Σχολής μας με ειδίκευση στην πετοσφαίριση, πρώην αθλήτρια στον ΑΟ Αθήνας και στην ΝΗΑΡ ΗΣΤ, νυν κριτής διεθνών αγώνων στην καλαθοσφαίριση και προπονήτρια της ομάδας Βόλλεΰ της Σχολής.

Ο Frantz Collard είναι καθηγητής Φυσικής Αγωγής της Σχολής μας στο Γαλλικό και το Ελληνικό τμήμα με συνεχή επιμόρφωση σε πολλούς αθλητικούς τομείς και επιμορφωτής σε θέματα πρώτων βοηθειών.

Η Αθανασία Γιακουβάκη είναι πτυχιούχος Φυσικής Αγωγής, Πανελληνιονίκης και Ομοσπονδιακή προπονήτρια. Είναι συντονίστρια των ελληνικών σχολικών πρωταθλημάτων και υπεύθυνη της παγκόσμιας ομοσπονδίας BWF για την ανάπτυξη του προγράμματος SHUTTLE TIME στα σχολεία.

Ο Μανώλης Αλισαβάκης είναι ο Διευθυντής του Λυκείου και χημικός της Σχολής μας τα τελευταία 32 χρόνια, όπου κάνει πράξη τη δια βίου μάθηση. Με συνεχή ενεργή παρουσία τα τελευταία δέκα χρόνια σε πανελλήνια συνέδρια διδακτικής και νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, με εισηγήσεις, με συμμετοχή στις επιτροπές αξιολόγησης και οργάνωσης βιωματικών εργαστηρίων εκπαιδεύει και εκπαιδεύεται στις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο της εκπαίδευσης. Έχει την ψηφιακή επιμέλεια εκδηλώσεων και δράσεων της Σχολής και ενημερώνει την ψηφιακή εφημερίδα της Σχολής «ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH» που καταγράφει την καθημερινότητα της Σχολής μας.

Ο Κωνσταντίνος Μπουμπούκης είναι ο Διευθυντής του Γυμνασίου, επί σειρά ετών πρωταθλητής Ελλάδος και μέλος της Εθνικής ομάδας σπάθης (ξιφασκία). Εργάζεται και ως καθηγητής Φυσικής Αγωγής στη Σχολή μας. Είναι απόφοιτος του Εθνικού Θεάτρου και ως ηθοποιός και καθηγητής θεατρικής ξιφασκίας - οπλομαχητικής συνεργάζεται κατά καιρούς με το Εθνικό θέατρο, την Εθνική Λυρική Σκηνή, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το Φεστιβάλ Αθηνών και με πολλούς άλλους οργανισμούς.

Οι περισσότεροι καθηγητές της Ελληνογαλλικής Σχολής Ευγένιος Ντελακρουά είναι κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών διπλωμάτων.

Σχετικές αναρτήσεις