Ateliers - Πρόγραμμα

09:30-10.00 Προσέλευση - Επιβεβαίωση εγγραφών.

10.00 Bράβευση των διακριθέντων μαθητών του 5ου διαγωνισμού Μαθηματικής σκέψης, Λογικής & Αλγοριθμικής Δεξιότητας "Ανρί Πουανκαρέ"

Ομιλίες που απευθύνονται στους γονείς

10:30-11:00 (Βιβλιοθήκη)

Καλωσόρισμα - Παρουσίαση του σχολείου από τον Διευθυντή του Γυμνασίου, κ. Κωνσταντίνο ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΗ και την Υποδιευθύντρια του Λυκείου, κα Ιωάννα ΣΑΒΒΙΝΙΔΟΥ

11.00-12.30 (Βιβλιοθήκη)

Κεντρική Ομιλία που απευθύνεται στους γονείς και κηδεμόνες από τους ψυχολόγους – συγγραφείς, Χριστίνα Μιχαλοπούλου και Γιώργο Κίσσα.

Θέμα: ”Μαμά και γιος συνομιλούν”

13.30-14.30 Ξενάγηση στις εγκαταστάσεις του σχολείου.

Εργαστήρια που απευθύνονται στους μαθητές E’ & ΣΤ’ Δημοτικού

10:00-15:00 (Αίθουσες χορού, πολλαπλών χρήσεων, καλλιτεχνικών, τεχνολογίας, εργαστήρια φυσικών επιστημών, γυμναστήρια)

1. Θεατρικό Παιχνίδι

α) Φτιάχνοντας μία θεατρική μάσκα! Πατρίκιος Κωστής

β) Drama, drama, drama Μαργαρίτα Παρασκευοπούλου, Νίνα Στράτου, Μπέσσυ Αρχοντούδη.

γ) Η τριλογία του παραθερισμού Μαργαρίτα Παρασκευοπούλου, Νίνα Στράτου, Μπέσσυ Αρχοντούδη.

2. Χορός, κίνηση & θεατρική έκφραση Αίμονας Γαροφάλλου.

3. Ανεβαίνοντας ένα σκαλί... μια φορά και έναν καιρό... Emmanuel Mappus, Ιωάννα Σπηλιοπούλου, Φανή Φαρμακάκη.

4. Γλωσσικά… παιχνίδια

α) Κωμικο-γράφοντας δημιουργικά με φαντασία και … Μαρίκα Γεωργίου, Νέλλη Παπαθανασίου.

β) Αρχαιο-παιχνιδίσματα Αρετή Δούκα, Θανάσης Σπηλιόπουλος.

5. Ma tour attrape le vide, le ciel, les nuages Μαργαρίτα Caillaux.

6. Parlons français !!!

α) Les petits Linguistes - Οι μικροί γλωσσολόγοι Martha Asfi.

β) Vive la Chandeleur Anouck Baudouin, Lito Kamaras & Ιωάννα Κηρύκου

γ) Testons nos connaissances en français  (Δοκιμάζοντας τις γνώσεις μας στα γαλλικά…) Annie Anagnostopoulou, Fatima Salmi.

δ) Je joue et j’apprends - Παίζω και μαθαίνω  Athia Tsitsipi

ε) Chantons et jouons ensemble ! (Ας τραγουδήσουμε και ας παίξουμε μαζί!) Όλγα Δασκαλοπούλου

7. Τρελοί Επιστήμονες

α) Μαγική Φυσική Άννα Τζίμα, Χρήστος Αγριόδημας.

β) Ο κόσμος των αισθήσεων και των παραισθήσεων (Bιολογία) Σοφία Καραβιώτη, Παναγιώτης Μπουρλής.

γ) Κουζινοχημεία Μανώλης Αλισαβάκης.

δ) Φως και Χρώμα (Xημεία) Ιωάννα Στεργιοπούλου, Αλεξάνδρα Μπούρα.

ε) Το κυνήγι του {X}αμένου θησαυρού (Mαθηματικά)

Γιώργος Γεωργαντάς, Βαγγέλης Σαλβάνος, Στρατής Ψαρός, Ανδρέας Κοντογιάννης, Κλαίρη Σιάκκα, Γιώργος Μακρής.

στ) e-παιχνίδι Scratch Κώστας Σχοινάς

ζ) Robot-ικοί αγώνες Τηλέμαχος Καρατζάς

8. Τα παιδία παίζει

α) Αναρρίχηση Frantz Collard, Μαρία Τριανταφύλλου

β) Επιτραπέζια Αντισφαίριση (ping-pong) Μαρία Τριανταφύλλου

γ) Γνωρίζοντας την Αντιπτέριση-Badminton Αθανασία Γιακουβάκη.

δ) Στα βήματα του Ζορό (ξιφασκία) Διονύσης Διαμάντης.

Κύρια γλώσσα στα εργαστήρια είναι η ελληνική.

Στα εργαστήρια : Parlons français !!! από την ομάδα FLE,

Ανεβαίνοντας ένα σκαλί... μια φορά και έναν καιρό... με τον Emmanuel Mappus, την Ιωάννα Σπηλιοπούλου και τη Φανή Φαρμακάκη,

στην αναρρίχηση με τον Frantz Collard και τη Μαρία Τριανταφύλλου χρησιμοποιείται η ελληνική και η γαλλική γλώσσα.

Στο εργαστήρι drama, drama, drama με τη Μαργαρίτα Παρασκευοπούλου, τη Νίνα Στράτου και την Μπέσσυ Αρχοντούδη χρησιμοποιείται η ελληνική και η αγγλική γλώσσα.

Προβλέπεται διάλειμμα ανάμεσα στα εργαστήρια ή τις ομιλίες για να προσφερθούν αναψυκτικά, καφές και σνακ.

Περιεχόμενο εργαστηρίων

1. Θεατρικό Παιχνίδι 

α)  Φτιάχνοντας μία θεατρική μάσκα από τον ηθοποιό Πατρίκιο Κωστή. Η εμφάνιση της μάσκας χρονολογείται από την εποχή που ο άνθρωπος πάτησε το πόδι του στη γη. Θεωρείται ως ένα από τα πιο σημαντικά έργα τέχνης που έχουν δημιουργηθεί. Μάσκες συναντά κανείς σε πολλές ιστορικές περιόδους και σε διαφορετικούς πολιτισμούς, όπως στην Ελλάδα, την Αίγυπτο, το Περού, το Μεξικό, την Ιταλία, ακόμα και στους Ινδιάνους. Η μάσκα δεν γνωρίζει σύνορα και κάθε λαός, τής δίνει τη δική του ερμηνεία και τη χρησιμοποιεί σύμφωνα με τις παραδόσεις του. Είναι ένα αντικείμενο τέχνης και έμπνευσης.

Τι θα λέγατε λοιπόν να δοκιμάσουμε και την δική μας φαντασία;

β) Drama, drama, drama, από τις καθηγήτριες αγγλικής φιλολογίας του σχολείου μας Μαργαρίτα Παρασκευοπούλου, Νίνα Στράτου και Μπέσσυ Αρχοντούδη. Η χαρά του παιχνιδιού, οι ασκήσεις προθέρμανσης και η εμψύχωση μέσα από την επικοινωνία συντροφεύουν τα παιδιά στο ανέβασμα ενός μικρού θεατρικού έργου στα αγγλικά βελτιώνοντας την προφορά  τους και κεντρίζουν το ενδιαφέρον τους για την αγγλική γλώσσα και το θέατρο.

γ) Η τριλογία του παραθερισμού από τις καθηγήτριες αγγλικής φιλολογίας του σχολείου μας Μαργαρίτα Παρασκευοπούλου, Νίνα Στράτου και Μπέσσυ Αρχοντούδη. Μέσα από θεατρικά παιχνίδια και καθοδηγούμενους αυτοσχεδιασμούς οι συμμετέχοντες θα παρουσιάσουν στο τέλος ένα απόσπασμα από το έργο «Η τριλογία του παραθερισμού» του Γκολντόνι.

2. Χορός, κίνηση & θεατρική έκφραση από τον Αίμονα Γαροφάλλου. Χορεύω και εκφράζομαι στον χώρο με το σώμα. Η μουσική και η κίνηση ανοίγει νέους δρόμους σκέψης και έκφρασης.

3. Ανεβαίνοντας ένα σκαλί... μια φορά και έναν καιρό... Τα παραδοσιακά παραμύθια μάς μιλάνε για τη ζωή. Μας κάνουν να γελάμε, να σκεφτόμαστε και να μεγαλώνουμε. Επιλεγμένα παραμύθια από τη Γαλλία, την Ελλάδα και όλο τον κόσμο θα αφηγηθούν ο Emmanuel Mappus, Γάλλος παραμυθάς που ζει ανάμεσα στην Ελλάδα και τη Γαλλία τα τελευταία 20 χρόνια, η Ιωάννα Σπηλιοπούλου, φιλόλογος του σχολείου μας, και η Φανή Φαρμακάκη, δασκάλα ελληνικής γλώσσας στο γαλλικό δημοτικό. Η αφήγηση θα συνδυαστεί με το θεατρικό παιχνίδι και τη δημιουργική γραφή.

4. Γλωσσικά… παιχνίδια

α) Κωμικο-γράφοντας δημιουργικά με φαντασία και ...: Η ανάγκη για αφήγηση είναι εντυπωμένη στο DNA μας, μεταφέρει γνώσεις, πολιτισμικές αξίες και στάσεις και μας ψυχαγωγεί. Στο εργαστήρι, με τη βοήθεια των φιλολόγων του σχολείου μας Μαρίας Γεωργίου και Νέλλης Παπαθανασίου, τα παιδιά θα διαβάσουν λογοτεχνία, θα εμπνευστούν το δικό τους αφήγημα και θα το αναδομήσουν με τις δικές τους ζωγραφιές και σκίτσα.

β) Αρχαιο-παιχνιδίσματα από τους φιλολόγους του σχολείου μας Αρετή Δούκα και Θανάση Σπηλιόπουλο. Μέσα από το συγκεκριμένο εργαστήριο οι μαθητές και οι μαθήτριες θα έρθουν σε μία πρώτη επαφή με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό. Μέσα από διαδραστικά παιχνίδια, θα συνειδητοποιήσουν τη διαχρονικότητα και τη συνέχεια της ελληνικής γλώσσας. Στην συνέχεια, θα γνωρίσουν πρόσωπα της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας και ιστορίας μέσα απο το θετρικό παιχνίδι και την παντομίμα και τέλος, θα «βάλουν χρώμα» στην αρχαία ελληνική τέχνη..

5.   Ma tour attrape le vide, le ciel, les nuages, Ο Πύργος μου παγιδεύει το κενό, τον ουρανό, τα σύννεφα! Ένα εργαστήριο κατασκευής από την καθηγήτρια εικαστικών του σχολείου μας Marguerite Caillaux,  που συνδυάζει τα εικαστικά με την αρχιτεκτονική. Πώς θα ήταν ο πύργος του Άιφελ από χαρτί? Μπορείς να φανταστείς ένα πύργο ασύμμετρο? Πόσο θα αντέξει ο πύργος της Πίζας? Με πειραματική διάθεση και ελεύθερη δημιουργία θα κατασκευάσουμε έναν πύργο από χαρτί που υπόκειται στους νόμους της βαρύτητας και τις δυνατότητες του υλικού που χρησιμοποιούμε. Εμπνεόμαστε από σημαντικά παγκόσμια αρχιτεκτονήματα και δουλεύουμε με έννοιες γλυπτικής όπως το «κενό» και το «γεμάτο».

6.   Parlons français !!!

α) Les petits Linguistes - Οι μικροί γλωσσολόγοι από την καθηγήτρια γαλλικής γλώσσας του σχολείου μας  Martha Asfi, με τη βοήθεια των μαθητών μας. 'Ενα εργαστήριο που στοχεύει στην ανάπτυξη της γλωσσικής επίγνωσης μέσω του παιχνιδιού. Είστε έτοιμοι; Ελάτε μαζί μας να βρούμε το θησαυρό με όχημα τη γαλλική γλώσσα. Οι μικροί μας ήρωες  θα σας βοηθήσουν να λύσετε τα αινίγματα και τους γρίφους βήμα-βήμα. Είστε έτοιμοι; Ξεκινάμε!

β)  Matinée crêpes! Vive la Chandeleur! από τις καθηγήτριες γαλλικής γλώσσας του σχολείου μας Anouck Baudouin, Lito Kamaras και Ioanna Kirykou και τη βοήθεια εθελοντών μαθητών. Αυτό το εργαστήρι θα δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να γνωρίσουν ένα γαλλικό έθιμο, με όχημα τη γαλλική γλώσσα, τη γλώσσα των πιο μεγάλων σεφ του κόσμου.

γ) Testons nos connaissances en français (Δοκιμάζοντας τις γνώσεις μας στα γαλλικά) από τις  καθηγήτριες γαλλικής γλώσσας του σχολείου μας Annie Anagnostopoulou και Fatima Salmi και με τη βοήθεια των μαθητών μας, σε ένα παιχνίδι ρόλων, όπου οι μαθητές γίνονται δάσκαλοι. Τα παιδιά που θα λάβουν μέρος σ’ αυτό το εργαστήρι θα  αντιληφθούν πώς μέσα από ένα παιχνίδι γνώσεων είναι εύκολο να εξοικειωθείς και να αγαπήσεις  τα Γαλλικά.

δ) Je joue et j’apprends - Παίζω και μαθαίνω  από την καθηγήτρια γαλλικής γλώσσας του σχολείου μας  Athia Tsitsipi, με τη βοήθεια των μαθητών μας. Οι μαθητές καλούνται να συνεργαστούν και να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον ώστε να βγούν νικητές στις διάφορες δοκιμασίες/παιχνίδια (μνήμης,περιγραφής…) έχοντας ως εργαλείο...τη γαλλική γλώσσα και την επινοητικότητα τους!

ε) Chantons et jouons ensemble ! (Ας τραγουδήσουμε και ας παίξουμε μαζί!) από την καθηγήτρια γαλλικής γλώσσας Όλγα Δασκαλοπούλου, με τη βοήθεια των μαθητών του σχολείου μας. Πόσο εύκολο είναι να επικοινωνώ στα γαλλικά διασκεδάζοντας; Παιχνίδια, χρώματα, τραγούδια, εισάγουν τα παιδιά στον μαγικό κόσμο της γλώσσας που αγαπάμε για αυτό άλλωστε τη μαθαίνουμε.

7. Τρελοί Επιστήμονες 

α) Μαγική Φυσική: Η Φυσική μαγεύει! Με την εμψυχωτική καθοδήγηση των καθηγητών  φυσικής του σχολείου Άννας Τζίμα & Χρήστου Αγριόδημα οι μαθητές στο εργαστήρι μας θα εξαφανίσουν αντικείμενα, θα ακολουθήσουν τα αόρατα ίχνη των laser και θα δοκιμάσουν τις ικανότητές τους στον ηλεκτρικό λαβύρινθο. Και αυτά αποτελούν μόνο μία γεύση από τη μαγεία. Στο τέλος θα το ... «κάψουμε»... με ένα εντυπωσιακό βραχυκύκλωμα!

β) Ο κόσμος των αισθήσεων και των παραισθήσεων με τους καθηγητές βιολογίας του σχολείου μας  Σοφία Καραβιώτη και Παναγιώτη Μπουρλή. Οι μαθητές μετά από μια σύντομη παρουσίαση σχετικά με τις αισθήσεις και τα αισθητήρια όργανα, θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε βιωματικά παιχνίδια. Σκοπός των παιχνιδιών είναι να βοηθήσουν τα παιδιά να κατανοήσουν τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο  μέσω των αισθήσεων, αλλά και σε ορισμένες περιπτώσεις τον τρόπο που οι αισθήσεις μας ενδέχεται να μας δίνουν λανθασμένες πληροφορίες. Τα παιχνίδια θα εστιάσουν κυρίως στις αισθήσεις της όρασης, της γεύσης, της όσφρησης και της αφής.

 γ) Κουζινοχημεία με τον χημικό μας Μανώλη Αλισαβάκη. Με τη χρήση καθημερινών οικιακών σκευών χωρίς να χρησιμοποιήσουμε, αυτό που λέμε, «αντιδραστήρια» θα πειραματιστούμε με χρώματα, μαγειρικές «πρακτικές», απλά πειράματα που γίνονται παντού και εύκολα. Έτσι θα βγάλουμε τη Χημεία από το εργαστήριο φέρνοντάς την στην κουζίνα!  Οι μικροί μαθητές της ομάδας, με τη συμμετοχή τους σε αυτό το εργαστήριο, θα αποκτήσουν το πρώτο τους δίπλωμα «κουζινοχημείας».

δ) Φως & Χρώμα. Με τη βοήθεια των χημικών μας  Ιωάννας Στεργιοπούλου και Αλεξάνδρας Μπούρα οι μαθητές θα έρθουν σε επαφή με εργαστηριακά όργανα και μεθόδους, θα μάθουν και θα εξηγήσουν διασκεδάζοντας όλα εκείνα που φαίνονται δύσκολα και δυσνόητα. Με χρώματα και φως θα γίνουμε για λίγο ερευνητές στο μαγικό κόσμο της Χημείας.

ε)  Το κυνήγι του {X}αμένου θησαυρού.  Φήμες και θρύλοι για τον χαμένο θησαυρό τυλιγμένοι με πέπλο μυστηρίου κεντρίζουν τη φαντασία των «κυνηγών» μαθητών. Τα παιδιά εφοδιασμένα με ανιχνευτές πολύτιμων μαθηματικών εργαλείων, εξορμούν στους χώρους του σχολείου μας και αναζητούν τον «άγνωστο Χ» σε μια εναλλακτική προσέγγιση βιωματικής μάθησης των μαθηματικών. (Με τους μαθηματικούς του σχολείου μας Γιώργο Γεωργαντά, Βαγγέλη Σαλβάνο, Στρατή Ψαρό, Ανδρέα Κοντογιάννη, Κλαίρη Σιάκκα και Γιώργο Μακρή).

στ) e-παιχνίδι, παίζοντας με το Scratch. Μία εναλλακτική διδακτική προσέγγιση του προγραμματισμού με την καθoδήγηση του καθηγητή πληροφορικής του σχολείου μας Κώστα Σχοινά. Οι μαθητές παίζουν, μαθαίνουν και δημιουργούν κόμικς, video-clips και ηλεκτρονικά παιχνίδια. 

ζ) Robot-ικοί αγώνες. Μία πρώτη γνωριμία με τον προγραμματισμό και την ρομποτική σε ένα πρωτότυπο αγώνα δρόμου. Οι μαθητές θα προσπαθήσουν να «εκπαιδεύσουν» τα mBots έτσι ώστε να τερματίσουν πρώτοι στην πίστα που θα έχει στηθεί στο εργαστήριο τεχνολογίας.

8. Τα παιδία παίζει. Οι μαθητές κάνουν μία πρώτη γνωριμία με τα διαφορετικά αθλήματα που διδάσκονται στο Γυμνάσιό μας. Σκαρφαλώνουν στον τοίχο αναρρίχησης  υπό την ενθαρρυντική καθοδήγηση της Μαρίας Τριανταφύλλου και του Frantz Collard, μαθαίνουν τα μυστικά της επιτραπέζιας αντισφαίρισης από τη Μαρία Τριανταφύλλου, της αντιπτέρισης (badminton) από την ομοσπονδιακή προπονήτρια  Αθανασία Γιακουβάκη και της ξιφασκίας από τον πρωταθλητή Διονύση Διαμάντη.

Σχεδιασμός, διοργάνωση και υλοποίηση του προγράμματος για την Ελληνογαλλική Σχολή Αγίας Παρασκευής, Ευγένιος Ντελακρουά: Κωνσταντίνος Μπουμπούκης, Διευθυντής του Γυμνασίου, Νέλλη Παπαθανασίου, υποδιευθύντρια του Γυμνασίου, Ιωάννα Σαββινίδου, Υποδιευθύντρια του Λυκείου, Μαρία Παύλου, υπεύθυνη των ανθρωπιστικών σπουδών.

Οι φιλόλογοι της Σχολής μας: Κατερίνα Αλιβέρτη, Ειρήνη Αντωνοπούλου, Μαρίκα Γεωργίου, Αρετή Δούκα, Κατερίνα Καραμπίνα, Παναγιώτης Κοσμάς, Νίκος Κουτσοκώστας, Κωστής Παπαϊωάννου  Μαριλένα Παπαδοπούλου, Νέλλη Παπαθανασίου, Μαρία Παύλου, Ιωάννα Σαββινίδου, Θανάσης Σπηλιόπουλος και Ιωάννα Σπηλιοπούλου, εμπνευστές της όλης δράσης, υποστηρίζουν και συνεπικουρούν στην διεξαγωγή των εργαστηρίων δημιουργικής γραφής, θεατρικού παιχνιδιού, χορού, κίνησης, θεατρικής έκφρασης, αφήγησης και τέχνης ανάλογα με την εξειδίκευση και τα πνευματικά τους ενδιαφέροντα. 

Λίγα λόγια για τους παιδαγωγούς, συγγραφείς και εμψυχωτές των εργαστηρίων:

Η Χριστίνα Μιχαλοπούλου γεννήθηκε, ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στη Μ.Βρετανία στη Φιλοσοφία και την Ψυχολογία και μεταπτυχιακά στη Συμβουλευτική Ψυχολογία ( University of North London, O.U. και Keele University αντίστοιχα). Εργάστηκε στο Λονδίνο στο Promis Counselling Center (Κλινική για διαταραχές διατροφής και εξαρτήσεις) και επιστρέφοντας στην Αθήνα σε τρία ιδιωτικά εκπαιδευτήρια επί 15 συνολικά χρόνια. Διετέλεσε επιστημονικός συνεργάτης στο τμήμα Ενδοκρινολογίας του Νοσοκομείου «Ερυθρός Σταυρός» και ιδρυτικό μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Αυτοάνοσων Συστηματικών Ασθενειών. Από το 1994 ως σήμερα εργάζεται ιδιωτικά ως ψυχοθεραπεύτρια ψυχαναλυτικής κατεύθυνσης και ομαδική ψυχαναλύτρια. Είναι μέλος του Βρετανικού Συλλόγου Ψυχολόγων (BPS), συνεργαζόμενο μέλος της Ελληνικής Ψυχοσωματικής Εταιρείας IPSO Pierre Marty, μέλος της Γαλλικής Εταιρείας Ψυχαναλυτικής Ψυχοθεραπείας Ομάδας (SFPPG) και τακτικό μέλος της ΕΕΨΨΟ (Ελληνική Εταιρεία Ψυχαναλυτικής Ψυχοθεραπείας Ομάδας).

Ο Γιώργος Κίσσας γεννήθηκε, ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Ολοκλήρωσε τις βασικές σπουδές του στη Θεολογία (1981) Φιλοσοφία (1987) και Ψυχολογία (2001) στο Πανεπιστήμιο Αθηνών όπου και πραγματοποίησε τις μεταπτυχιακές του σπουδές και του απονεμήθηκε ο τίτλος του διδάκτορα (1996). Είναι κάτοχος του Ευρωπαϊκού Πιστοποιητικού Ψυχοθεραπείας από την European Association of Psychotherapy (E.A.P.). Εκπαιδεύτηκε στη συστημική-οικογενειακή θεραπεία. Εργάζεται ιδιωτικά ως αδειούχος ψυχολόγος, ψυχοθεραπευτής. Συνεργάστηκε από το 1996-2012 με το Εργαστήριο Διερεύνησης Ανθρωπίνων Σχέσεων ως θεραπευτής και εκπαιδευτής-επόπτης εκπαιδευομένων ψυχοθεραπευτών. Επίσης εργάστηκε στη δημόσια μέση εκπαίδευση ως καθηγητής θρησκευτικών από το 1982 μέχρι το 2009. Είναι τακτικό μέλος της European Association of Psychotherapy (E.A.P) και της European Family Therapy Association(E.F.T.A.), καθώς επίσης και του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων (Σ.Ε.Ψ) και της Ελληνικής Εταιρείας Συστημικής Θεραπείας (ΕΛ.Ε.ΣΥ.Θ).

Ο Πατρίκιος Κωστής Είναι απόφοιτος της δραματικής σχολής Βεάκη (2003). Εργάζεται στο θέατρο, την τηλεόραση και το σινεμά από το 1998. Έχει σπουδάσει θεατρικό παιχνίδι στο Θέατρο της Ημέρας με τον Λάκη Κουρετζή. Έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Προσχολικής Αγωγής Δημιουργίας και Έκφρασης από το δημόσιο ΙΕΚ Αχαρνών. Έχει εργαστεί σε παιδικούς σταθμούς και στο σχολείο ως δάσκαλος θεατρικής αγωγής. Αυτή την περίοδο σπουδάζει στο Παιδαγωγικό Τμήμα του ΕΚΠΑ. Παίζει φλάουτο, φλογέρα, σαξόφωνο και στον ελεύθερο χρόνο του αθλείται στην ύπαιθρο αλλά και στην θάλασσα που την αγαπάει ιδιαίτερα.

Ο Αίμονας Γαροφάλλου είναι απόφοιτος της Σχολής μας, ηθοποιός, χορευτής και δάσκαλος χορού. Έχει μακρά θητεία στην Εθνική Λυρική Σκηνή, έχει  συνεργαστεί με το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, με  άλλους οργανισμούς, θέατρα και χοροθεατρικές ομάδες. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται κυρίως με τη διδασκαλία χορού.

Η Μαργαρίτα Παρασκευοπούλου είναι καθηγήτρια Αγγλικών στην Σχολή μας.  Aπό το 2000 είναι παράλληλα υπεύθυνη για τον όμιλο Θεάτρου της Σχολής, έχοντας συνεργαστεί με το Εθνικό Θέατρο (Θουκυδίδης) και με το Φεστιβάλ Lingue in Scena στο Τορίνο (Όρνιθες). Έχει μετεκπαιδευτεί στη δραματική τέχνη μέσα από σειρά σεμιναρίων εγκεκριμένων οργανισμών. 

Η Νίνα Στράτου είναι καθηγήτρια Αγγλικών στη Σχολή μας. Είναι ενεργό μέλος του Cambridge English Teacher, προετοιμάζει ομάδες μαθητών για τις εξετάσεις γλωσσομάθειας του Πανεπιστημίου του Cambridge και ειδικεύεται σε σύγχρονες μορφές διδασκαλίας. 

Η Μπέσσυ Αρχοντούδη είναι καθηγήτρια Αγγλικών στη Σχολή μας. Γεννήθηκε στο Τορόντο του Καναδά.  Σπούδασε Αγγλική Φιλολογία στο Glendon College, York University και  συνέχισε τις σπουδές της στην εκπαίδευση του ESL στο George Brown College. Η εμπειρία της από διάφορα πολυπολιτισμικά σχολεία του Τορόντο μεταφέρεται από το 1996 στην Αθήνα και αναδεικνύει την αγγλική γλώσσα ως όχημα μετάδοσης νέου πολιτισμικού κώδικα. 

Ο Emmanuel Mappus μπήκε στον κόσμο των παραμυθιών το 2009, χάρη στην Ελληνίδα αφηγήτρια Λίλη Λαμπρέλλη, τα σεμινάρια της οποίας παρακολουθεί συστηματικά. Παρακολούθησε επίσης σεμινάρια με τον Γάλλο παραμυθά Henri Gougaud. Έχει σπουδάσει Επιστήμες της εκπαίδευσης / Διά Βίου Μάθηση (Πανεπιστήμιο Paris 8) και ασχολείται με την αφήγηση παραμυθιών και την εκπαίδευση ενηλίκων.

Η Ιωάννα Σπηλιοπούλου είναι φιλόλογος στη Σχολή μας, με ειδίκευση στη Θεωρία της Λογοτεχνίας (Πανεπιστήμιο Paris IV - Sorbonne). Σχετικά με την αφήγηση παραμυθιών έχει παρακολουθήσει σεμινάρια της Αγνής Στρουμπούλη και της Λίλης Λαμπρέλλη καθώς και του Γάλλου παραμυθά και συγγραφέα Henri Gougaud.

Η Φανή Φαρμακάκη είναι απόφοιτος της Σχολής μας και εργάζεται ως δασκάλα στο δημοτικό του γαλλικού τμήματος. Είναι αριστούχος πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθηνών και κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών «Δραματική Τέχνη και Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση και στη διά βίου μάθηση» του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών στο Ναύπλιο. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό για τη Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και είναι ενεργό μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου  για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

H Μαργαρίτα Caillaux είναι καθηγήτρια Arts Plastiques (Εικαστικών) της Σχολής μας. Απόφοιτος της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών της Αθήνας και των Βρυξελλών με εξειδίκευση στη ζωγραφική και τη γλυπτική. H ίδια απόφοιτος της Σχολής μας στοχεύει με τη διδασκαλία της να αναπτύξει τις δεξιότητες των παιδιών, να τα εμπνεύσει με έργα σημαντικών καλλιτεχνών από την ιστορία της Τέχνης και να τους δώσει τα μέσα και τις τεχνικές για να πειραματιστούν και να εκφραστούν μέσα από αυτά.

Η Μαρία Γεωργίου είναι φιλόλογος στη Σχολή μας. Σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή του ΕΚΠΑ  στο  τμήμα  φιλοσοφίας-παιδαγωγικής και ψυχολογίας. Ειδικεύτηκε  στην ψυχολογία και έχει παρακολουθήσει πολύμηνα σεμινάρια ψυχολογίας, επαγγελματικού προσανατολισμού και δημιουργικής γραφής. Δουλεύει στο σχολείο μας είκοσι πέντε συναπτά έτη.

Η Νέλλη Παπαθανασίου η Υποδιευθύντρια του Γυμνασίου, είναι φιλόλογος, απόφοιτη της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, τμήματος κλασικής φιλολογίας. Οι μεταπτυχιακές της σπουδές στο University College London αφορούσαν το αρχαίο ελληνικό, το ρωμαϊκό θέατρο και τους προσωκρατικούς φιλοσόφους. Έχει λάβει την πιστοποίηση χρήσης των ΤΠΕ στην εκπαίδευση Β’ επιπέδου και ασχολείται με θέματα δημιουργικής γραφής. 

Η Μάρθα Ασφή είναι υπεύθυνη-συντονίστρια της παιδαγωγικής ομάδας FLE, καθηγήτρια γαλλικής γλώσσας στη Σχολή μας και στο Γαλλικό Ινστιτούτο. Επιμορφώτρια και πρέσβειρα του προγράμματος της γαλλοφωνίας Bonjour du Monde για την Ελλάδα στη Νίκαια της Γαλλίας. Στο πλαίσιο των διδακτορικών της σπουδών, διεξάγει έρευνα για την αξιολόγηση της γλωσσικής διαμεσολάβησης. 

Η ομάδα FLE της Σχολής αποτελείται από γαλλόφωνους καθηγητές με ανώτατες σπουδές στη Γαλλία, (Αννύ Αναγνωστοπούλου, Fatima Salmi, Lito Kamaras, Annouck Baudouin, Μάρθα Ασφή, Άθια Τσιτσιπή,  Ιωάννα Κηρύκου). Οι καθηγητές εργάζονται με στόχο τη γνωριμία των μαθητών με τον γαλλικό πολιτισμό. Η υλοποίηση κοινών projets ελληνικού και γαλλικού τμήματος, οι ανταλλαγές και τα εκπαιδευτικά ταξίδια στη Γαλλία, όπως και η προετοιμασία τους για την απόκτηση διπλωμάτων DELF-DALF αποτελούν κάποιες από τις δράσεις για την ενίσχυση της γαλλοφωνίας.   

Η Άννα Τζίμα είναι καθηγήτρια Φυσικής της Σχολής μας με μακρόχρονη εμπειρία στην εκπαίδευση. Από το 2009 έως σήμερα συμμετέχει με μαθητές του σχολείου μας σε διαγωνισμούς και ευρωπαϊκά προγράμματα (COMENIUS, ACSTAC).

 Ο Χρήστος Αγριόδημας είναι καθηγητής Φυσικής της Σχολής μας με πολυετή πείρα στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών, από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, πάνω στη «Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη»

Η Σοφία Καραβιώτη είναι βιολόγος στη Σχολή μας με ειδίκευση στην ανοσολογία και εμπειρία σε καινοτόμες δράσεις στα προγράμματα Αγωγής Υγείας και Πρόληψης.

Ο Παναγιώτης Μπουρλής είναι βιολόγος στη Σχολή μας και τελειόφοιτος του μεταπτυχιακού προγράμματος με τίτλο «Διδακτική των Φυσικών Επιστημών» του ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει συμμετάσχει σε διδασκαλίες και δράσεις Βιολογίας και Φυσικών Επιστημών σε διάφορα σχολεία. Έχει εργαστεί στο εργαστήριο Βιολογικής Χημείας της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ όπου ολοκλήρωσε τη διπλωματική του εργασία και συμμετείχε σε δημοσίευση της ερευνητικής ομάδας σε επιστημονικό περιοδικό. 

Η Ιωάννα Στεργιοπούλου είναι χημικός στη Σχολή μας με εμπειρία στην πειραματική βιωματική προσέγγιση του μαθητή στη Χημεία στη Β/θμια με εξειδίκευση στη διδακτική της Χημείας και τις Νέες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες ( μεταπτυχιακό στο ΔΙΧΗΝΕΤ ). 

Η Αλεξάνδρα Μπούρα είναι χημικός στη Σχολή μας, κάτοχος μεταπτυχιακού προγράμματος ειδίκευσης (MSc) με πολυετή εμπειρία στην εκπαίδευση.

Ο Γιώργος Γεωργαντάς, μαθηματικός της Σχολής μας με ειδίκευση στη Φυσική Περιβάλλοντος, συμμετέχει στην επιμόρφωση μεταπτυχιακών φοιτητών του Παν. Αθηνών στη Διδακτική των Μαθηματικών και με την ομάδα των καθηγητών Μαθηματικών εισηγείται, διοργανώνει και συντονίζει τα συνέδρια μαθηματικών της Σχολής.

Ο Βαγγέλης Σαλβάνος είναι καθηγητής Μαθηματικών στο Γυμνάσιο και το Λύκειο της Σχολής μας. Ως Μέλος της ΕΜΕ συντονίζει τους μαθητές μας σε θέματα της Μαθηματικής Εταιρείας και τους προετοιμάζει για ευρωπαϊκούς μαθητικούς διαγωνισμούς. 

Ο Στρατής Ψαρός, μαθηματικός και χημικός, διδάσκει μαθηματικά στη Σχολή μας και ως μέλος της ΕΜΕ συντονίζει τη διδακτική των μαθηματικών.

Ο Ανδρέας Κοντογιάννης, είναι καθηγητής Μαθηματικών και στα δύο τμήματα της Σχολής μας (Ελληνικό και Γαλλικό) με ειδίκευση στα θεωρητικά μαθηματικά. Ως μέλος της διευρωπαϊκής επιστημονικής ομάδας “Tous Chercheurs” συντονίζει το ερευνητικό έργο των μαθητών.

H Κλαίρη Σιάκκα είναι καθηγήτρια Μαθηματικών και Πληροφορικής στη Σχολή μας, υπεύθυνη για τη διεξαγωγή του διεθνούς προγράμματος PISA 2014 (Programme for International Student Assessement) που στοχεύει στην αξιολόγηση των μαθητών υπό την οργάνωση του ΟΟΣΑ. Συμμετέχει σε επιστημονικά συνέδρια (ACSTAC).

Ο Γιώργος Μακρής είναι καθηγητής μαθηματικών στη Σχολή μας με πολυετή πείρα στην εκπαίδευση.

Ο Κώστας Σχοινάς είναι καθηγητής Πληροφορικής και υπεύθυνος του σχολικού δικτύου της Σχολής μας. Ασχολείται με το πρόγραμμα Safer Internet και με τη δημιουργία ψηφιοποιημένου εκπαιδευτικού υλικού στην πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης της σχολής μας (Espace Numérique).

Ο Τηλέμαχος Καρατζάς είναι καθηγητής Τεχνολογίας στο ελληνικό και στο γαλλικό τμήμα της σχολής. Είναι απόφοιτος της σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ και είναι υπεύθυνος του club ρομποτικής.

Η Μαρία Τριανταφύλλου είναι καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής της Σχολής μας με ειδίκευση στην πετοσφαίριση, πρώην αθλήτρια στον ΑΟ Αθήνας και στην ΝΗΑΡ ΗΣΤ, νυν κριτής διεθνών αγώνων στην καλαθοσφαίριση και προπονήτρια της ομάδας Βόλλεΰ της Σχολής.

Ο Frantz Collard είναι καθηγητής Φυσικής Αγωγής της Σχολής μας στο Γαλλικό και το Ελληνικό τμήμα με συνεχή επιμόρφωση σε πολλούς αθλητικούς τομείς και επιμορφωτής σε θέματα πρώτων βοηθειών. 

Η Αθανασία Γιακουβάκη είναι πτυχιούχος Φυσικής Αγωγής, Πανελληνιονίκης και Ομοσπονδιακή προπονήτρια. Είναι συντονίστρια των ελληνικών σχολικών πρωταθλημάτων και υπεύθυνη της παγκόσμιας ομοσπονδίας BWF για την ανάπτυξη του προγράμματος SHUTTLE TIME στα σχολεία.

Ο Διονύσης Διαμάντης είναι πτυχιούχος του Τ.Ε.Φ.Α.Α. Αθηνών με ειδικότητα ξιφασκίας και πρωταθλητής στο αγώνισμα της σπάθης. Δίδαξε στο Πανεπιστήμιο Αθηνών Διδακτική της φυσικής αγωγής, Αθλητική Παιδαγωγική και   Αεροβική Γυμναστική και ειναι συγγραφέας επιστημονικών βιβλίων που απευθύνονται στους φοιτητές των ΤΕΦΑΑ, αλλά και στο ευρύ κοινό.

Ο Μανώλης Αλισαβάκης είναι ο Διευθυντής του Λυκείου και χημικός της Σχολής μας τα τελευταία 30  χρόνια, όπου κάνει πράξη τη δια βίου μάθηση. Με συνεχή ενεργή παρουσία τα τελευταία δέκα χρόνια σε πανελλήνια συνέδρια διδακτικής και νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, με εισηγήσεις, με συμμετοχή στις επιτροπές αξιολόγησης και οργάνωσης βιωματικών εργαστηρίων εκπαιδεύει και εκπαιδεύεται στις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο της εκπαίδευσης. Έχει την ψηφιακή επιμέλεια εκδηλώσεων και δράσεων της Σχολής και ενημερώνει την ψηφιακή εφημερίδα της Σχολής «ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH» που καταγράφει την καθημερινότητα της Σχολής μας.

Ο Κωνσταντίνος Μπουμπούκης είναι ο Διευθυντής του Γυμνασίου, επί σειρά ετών πρωταθλητής Ελλάδος και μέλος της Εθνικής ομάδας σπάθης (ξιφασκία). Εργάζεται και ως καθηγητής Φυσικής Αγωγής στη Σχολή μας. Είναι απόφοιτος του Εθνικού Θεάτρου και ως ηθοποιός και καθηγητής θεατρικής ξιφασκίας - οπλομαχητικής συνεργάζεται κατά καιρούς με το Εθνικό θέατρο, την Εθνική Λυρική Σκηνή, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το Φεστιβάλ Αθηνών και με πολλούς άλλους οργανισμούς.

Οι περισσότεροι καθηγητές της Ελληνογαλλικής Σχολής Ευγένιος Ντελακρουά είναι κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών διπλωμάτων.

Σχετικές αναρτήσεις