Φθινοπωρινή κατασκήνωση 2017
  • Φθινοπωρινή κατασκήνωση 2017-19
  • Φθινοπωρινή κατασκήνωση 2017-20
  • Φθινοπωρινή κατασκήνωση 2017-21

Ένα τριήμερο, γεμάτο δράση κι εμπειρίες, με πολλές κι ενδιαφέρουσες δραστηριότητες, έζησαν οι μαθητές του Σχολείου μας, Ελληνικού και Γαλλικού τμήματος, που συμμετείχαν στην εκδρομή για αθλητικές δραστηριότητες στη φύση, στην περιοχή Αγίας Άννας στην Εύβοια, κατά τη διάρκεια των διακοπών του Οκτωβρίου.

Την πρώτη μέρα υπό την καθοδήγης των έμπειρων εκπαιδευτών-οδηγών της Trekking Hellas, ξεκινήσαμε την πεζοπορία μας στο όρος Ξηρό, όπου ανεβήκαμε στην κορυφή του, υψόμετρο 1000μ , απολαμβάνοντας μία μαγευτική θέα, του Αιγαίου πελάγους από τη μία μεριά και του Ευβοϊκού κόλπου από την άλλη. Μετά την άφιξή μας στο φιλόξενο ξενοδοχείο Αγκάλη, ξεκινήσαμε κάποια ομαδικά παιχνίδια, εμψύχωσης, συνεργασίας και ομαδικότητας.

Η επόμενη μέρα ήταν αφιερωμένη έως το μεσημέρι στο sea kayak, όπου εκτός από τις εξαιρετικές καιρικές συνθήκες, η διαδρομή και η επαφή με το υγρό στοιχείο μας εντυπωσίασαν και μας πρόσφεραν μοναδικές εμπειρίες.

Ύστερα από ένα απολαυστικό μεσημεριανό και λίγη ξεκούραση, ξεκίνησε η ποδηλασία, η τοξοβολία και ολοκληρώθηκαν οι δραστηριότητες – παιχνίδια στην παραλία.

Η επόμενη ημέρα ξημέρωσε βροχερή και καθώς όλο το βράδυ έβρεχε καταρρακτωδώς, δεν ήταν δυνατόν, για λόγους ασφάλειας να παραγματοποιήσουμε την πεζοπορία μας στο φαράγγι της Μπολωβίναινας. Ωστόσο χωρίς να πτοηθεί καθόλου το ηθικό μας, στις ανάπαυλες που είχε η βροχή κάναμε πάλι ποδηλασία, τοξοβολία και πεζοπορία κατά μήκος της πανέμορφης παραλίας της Αγίας Άννας.

Όλοι μας γυρίσαμε ενθουσιασμένοι και αναζωογονημένοι, νέες φιλίες και παρέες δημιουργήθηκαν και βέβαια αναμένουμε με ιδιαίτερη προσμονή τις χειμερινές διακοπές για την επόμενη εξόρμηση στο βουνό.